Για να διευκολύνουμε την προσαρμογή των μικρών μαθητών μας στο νηπιαγωγείο, τον πρώτο καιρό διαβάζουμε παραμύθια με σχετικό περιεχόμενο. Τα παιδιά ταυτίζονται με τους ήρωες των βιβλίων, συμμετέχουν στα συναισθήματά τους και εμπνέονται από τις ιδέες και τις συμπεριφορές τους.
Το βιβλίο "Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη μέρα στο σχολείο" είναι ένα από τα βιβλία που διαβάσαμε και δουλέψαμε μέσα από δραστηριότητες.
Πιο συγκεκριμένα, μετά την ανάγνωση του βιβλίου:
- Καλλιεργήσαμε τον προφορικό λόγο, καλώντας τους μαθητές να αναδιηγηθούν την ιστορία μέσα από κατάλληλες ερωτήσεις
- Εστιάσαμε στην εμφάνιση των δύο κοριτσιών, παρατηρήσαμε τα χρώματα στα μαλλιά, τα ρούχα τους και στο δέρμα τους ώστε τα παιδιά να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους με λέξεις και εκφράσεις όπως ίσια και σγουρά μαλλιά, ξανθά και καστανά μαλλιά, ανοιχτό και σκούρο δέρμα.
- Παρατήρησαν τα ονόματα τους, βρήκαν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους, και τα ταξινόμησαν σε δύο λίστες
- Έφτιαξαν τη Μίλι και την Μόλι σε χειροτεχνία
- Ζωγράφισαν μιά σελίδα του βιβλίου, κάνοντας αντιστοίχιση στα χρώματα και έγραψαν το όνομά τους.